Lång paus!

Av olika skäl har det blivit en alldeles för lång paus på bloggandet. Hur som helst...

I går spelade rödskinnen säsongens första träningsmatch och det mot Osby. Det blev en ganska enkel vinst och det med 5-2 om jag minns rätt. Sigge saknades pga. att han var tvungen att vara med jobb på annat håll. Dock fick vi se ett stabilt backpar (Sjöa och Durra). Upptäckte även att Lill-Durra spelade vilket var en överraskning då jag fått för mig att han skulle åka hemmåt i somras.

Jag kan även informera om att det ser ut som att vi får ihop ett bra J18-lag och Team 16 har också ett hyfsat lag i år. Det ser alltså bra ut underifrån och det blåser positiva vindar i föreningen!

Kommentarer
Postat av: Anders J

Vad har hänt med HHC:s hemsida?Kommer inte in på den! Är den nerlagd,eller?

2009-09-06 @ 10:08:14
Postat av: Anders

Hejsan det är ny adr till nya hemsidan.

www.helsingborgshockey.se

2009-09-11 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0