Kommentarer till kommentarer

Viking hade ett löst rykte om att Casper Wahlström skulle lämna Jonstorp till förmån för Helsingborg. Hur det ligger till med detta rykte vet jag ej. Dock kan man säga att Casper lirade i vårt division 3-lag säsongen 2006/2007 (om jag inte är felunderrättad). Grabben har i varje fall hunnit bli 20 år och lirar forward. Ber att få återkomma om det framkommer mer om denna grabb.

En glad TSOS-supporter som valt att kalla sig för Freddy Kreuger påpekade snällt att Andreas Larsson minsann gör comeback. Det är ingen nedvarvning i den bemärkelsen alltså! Vi tackar för påpekandet och det var förståss slarvigt av mig att inte uttrycka mig bättre. Hur som helst, tack på påpekandet!

Kommentarer
Postat av: Freddy Krueger

Härligt med snabba uppdateringar. Keep on blogging så ses vi i höst på Hovet och i Helsingborg.

2009-05-27 @ 14:37:39
Postat av: Patrik Sjögren

Jajamen Freddy! Ser fram emot en tur till er islada. Kan bli en go korv utanför i pausen. =)

2009-05-27 @ 15:54:48
Postat av: II

Casper har skrivit på för HHC

2009-05-28 @ 15:59:13
Postat av: Patrik Sjögren

Undras vilka mer som är klara? Har hört något om att bl.a. Sebastian Du Rietz skulle stanna.

2009-05-28 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0